Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace jako základ prosperity firmy
Marketingová komunikace jako základ prosperity firmy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Vlčková |
---|---|
Šetření: | 25. 03. 2024 - 25. 03. 2024 |
Počet respondentů: | 100 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 87,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník slouží jako podpora diplomové práce s tématem Marketingová komunikace jako základ prosperity firmy.
Odpovědi respondentů
1. Jak často se ve vaší firmě provádí interní komunikace ohledně firemní kultury a hodnot?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Měsíčně | 42 | 42 % | 42 % |
Týdně | 35 | 35 % | 35 % |
Denně | 13 | 13 % | 13 % |
Zřídka | 9 | 9 % | 9 % |
Nikdy | 1 | 1 % | 1 % |
2. Jak hodnotíte úroveň zapojení zaměstnanců do firemních cílů a strategie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysoká | 41 | 41 % | 41 % |
Střední | 29 | 29 % | 29 % |
Velmi vysoká | 22 | 22 % | 22 % |
Nízká | 7 | 7 % | 7 % |
Velmi nízká | 1 | 1 % | 1 % |
3. Jsou zaměstnanci informováni o nových produktech nebo službách vaší firmy dříve než veřejnost? Pokud ano, jak je tato informace šířena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, prostřednictvím interních prezentací nebo schůzek | 46 | 46 % | 46 % |
Ano, prostřednictvím interních newsletterů nebo emailů | 31 | 31 % | 31 % |
Ne, veřejnost je informována zároveň s zaměstnanci | 20 | 20 % | 20 % |
Ne, zaměstnanci jsou informováni později než veřejnost | 3 | 3 % | 3 % |
4. Jak byste ohodnotili důležitost školení a rozvoje zaměstnanců pro úspěch vaší firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Důležité | 43 | 43 % | 43 % |
Středně důležité | 27 | 27 % | 27 % |
Velmi důležité | 18 | 18 % | 18 % |
Méně důležité | 10 | 10 % | 10 % |
Zcela nedůležité | 2 | 2 % | 2 % |
5. V jaké míře se věnuje pozornost vytváření a udržování pozitivního pracovního prostředí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nějaká pozornost | 52 | 52 % | 52 % |
Velká pozornost | 26 | 26 % | 26 % |
Málo pozornosti | 17 | 17 % | 17 % |
Žádná pozornost | 5 | 5 % | 5 % |
6. Jsou zaměstnanci aktivně zapojeni do procesu vytváření firemní kultury a hodnot? Pokud ano, jakým způsobem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, jsou zapojeni prostřednictvím pravidelného hodnocení a zpětné vazby | 55 | 55 % | 55 % |
Ano, jsou zapojeni prostřednictvím pravidelných brainstormingových sezení nebo pracovních skupin | 31 | 31 % | 31 % |
Ne, zaměstnanci nejsou zapojeni do procesu tvorby firemní kultury a hodnot | 14 | 14 % | 14 % |
7. Jaká opatření jsou ve vaší firmě přijímána k podpoře spolupráce a sdílení informací mezi odděleními?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Interní komunikační platformy | 62 | 62 % | 62 % |
Pravidelné schůzky mezi odděleními | 39 | 39 % | 39 % |
Společné projekty a iniciativy | 31 | 31 % | 31 % |
Žádná specifická opatření | 8 | 8 % | 8 % |
8. Jak je podporováno sdílení znalostí a know-how mezi zaměstnanci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pravidelná školení a workshopy | 59 | 59 % | 59 % |
Interní databáze a znalostní báze | 44 | 44 % | 44 % |
Mentorské programy | 42 | 42 % | 42 % |
Žádná specifická opatření | 7 | 7 % | 7 % |
9. Jaká opatření jsou ve vaší firmě přijímána k podpoře a udržení pracovní morálky a motivace zaměstnanců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Finanční motivace (např. bonusy) | 63 | 63 % | 63 % |
Pracovní flexibilita a benefity | 48 | 48 % | 48 % |
Firemní akce a teambuildingové aktivity | 42 | 42 % | 42 % |
Pravidelná zpětná vazba a uznání za práci | 17 | 17 % | 17 % |
Žádná specifická opatření | 7 | 7 % | 7 % |
10. Jaké jsou vaše pozorování ohledně toho, jak vnitřní marketing přispívá k celkové prosperitě a úspěchu vaší firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivní vliv | 51 | 51 % | 51 % |
Velmi pozitivní vliv | 32 | 32 % | 32 % |
Neutrální | 12 | 12 % | 12 % |
negativní vliv | 5 | 5 % | 5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.